Kallelse till konstituerande första årsmöte med Epilepsiföreningen Norr.
juli 1 @ 18:00 – 20:00
Välkommen till ett konstituerande första årsmöte med Epilepsiföreningen Norr.
1/7 kl. 18-20 på Scandic Plaza storgatan 40 i Umeå. Det går också bra att delta digitalt via Teams.
Eftermiddagsfika för dig/er som deltar på plats.
Vi ser gärna att en person från varje familj deltar vid mötet. Antingen på plats eller via Teams.
OSA 24/6. Motioner ska vara inskickade senast 8/6.
Anmälan tas emot via formulär nedan, via e-post styrelsen@regionnorr.com eller
telefon Sandra 070-222 18 00 eller Kent 070-849 38 21.
Förslag till dagordning kommer i ett separat utskick.